TOIMINTAPOLITIIKKA
Laatu ja asiakaslähtöisyys
Kehitämme toimintaamme kuuntelemalla asiakkaitamme ja heidän tarpeitaan. Keräämme systemaattisesti asiakaspalautetta ja hyödynnämme informaatiota toimintamme kehittämisessä.
Yritysjohto on luonut edellytykset laadun syntyyn nimeämällä vastuuhenkilöt ja varaamalla tarvittavat resurssit liiketoimintojen ja johtamisjärjestelmien ylläpitoon.
Jokainen työntekijä vastaa itseohjautuvasti oman työnsä laadusta ja siitä, että viallinen tuote tai työsuoritus ei pääse seuraavaan työvaiheeseen. Hoidamme sisäiset ja ulkoiset laatupoikkeamat tehokkaasti sekä toisia kunnioittaen. Opimme jatkuvasti yhdessä mahdollisista virheistä.
Asetamme laatutavoitteemme vuosittain. Viestimme tavoitteet henkilöstölle ymmärrettävästi. Yhdessä onnistumme.
Pidämme huolta siitä, että kumppanimme sitoutuvat myös kehittämään omaa toimintaansa. Tuemme heitä tarvittaessa prosessien työpajojen, koulutusten ja toimittaja-auditointien avulla.
Ympäristö, työyhteisö ja työturvallisuus
Kunnioitamme ympäristöä ja toimimme vastuullisesti. Huolehdimme jätteistä ja pyrimme pienentämään omaa ympäristökuormitusta. Suoritamme tuotteillemme EPD-laskennan, jonka avulla tuotamme asiakkaillemme luotettavan tiedon.
Asetamme ympäristötavoitteet 2 vuoden välein. Osallistamme koko henkilöstömme ympäristötavoitteiden kehittämiseen.
Korostamme yhteisöllisyyden merkitystä työyhteisössämme. Kuulemme aidosti työntekijöitämme.
Kehitämme työsuojelutoimintaamme jatkuvasti. Mittaamme toimenpiteiden vaikuttavuutta.
Lait, asetukset ja standardit
Sitoudumme voimassa olevien lakien ja asetusten noudattamiseen sekä ISO 9001 (laatu), ISO 14001 (ympäristö), EN 1090 (kantavat teräsrakenteet) ja 7231-01 (kuormia siirtävät metalliosat) standardien vaatimuksiin.